Birou de arhitectura si proiectare| Proiecte arhitectura si design personalizate | Silvora Tera

Anda Gelcă

  • [email protected]
  • <a href="tel:0726015696">0726 015 696</a> / <a href="tel:0772094311">0772 094 311</a>
  • Strada Gheorghe Doja, nr.26, Pitesti, Arges

Despre Anda Gelcă

Anda primeste des intrebarea "Ce rol are un economist intr-o firma de proiectare?"

Ei bine, functia aceasta implica foarte multe atributii, iar despre acest subiect vom vorbi in randurile de mai jos. 

Colega noastra este o buna cunoscatore a programelor de devize si incadrare lucrari si se ocupa de elaborarea devizelor de lucrari, elaborarea situatiilor de plata, a graficelor de executie si intocmirea documentatiilor de ofertare.

Anda Gelca este alaturi de noi inca din anul 2015, iar printre responsabilitatile ei amintim:

• Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii si statusul licitatiilor in curs (clarificari, contestatii, amanari, anulari etc.);

• Elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana in momentul adjudecarii sau respingerii;

• Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare si actualizeaza baza de date de licitatii;

• Raspunde la solicitari de clarificari din partea Comisiilor de Evaluare;

• Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;

• Intocmirea si verificarea listelor de cantitati;

• Identificarea subcontractorilor de materiale si manopera;

• Obtinerea de oferte de pret pentru materiale si manopera;

• Evaluarea ofertelor de pret;

• Evaluarea necesarului de forta de munca si utilaje;

• Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;

• Prezentarea proiectului in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;

• Participarea la negocierea cu clientul;

• Argumentarea diferentelor aparute intre valorile oferite de consultantul clientului si cele estimate;

• Participarea la sedinte de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);

• Bugetare;

• Estimarea pretului lucrarilor; devize;

• Intocmirea caietului de sarcini;

• Coordonarea pregatirii pentru licitatie;

• Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului;

• Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect;

• Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor.

• Asigura determinarea cerintelor clientului si efectueaza analize comerciale;

• Asigura comunicarea cu clientul in vederea determinarii si analizarii impreună cu acesta a cerintelor exprimate de client;

• Actualizeaza organizarea activitătilor sale in vederea conformarii cu cerintele clientului determinate pe parcurs sau modificate;

• Isi desfasoara activitatile proprii in conditiile aplicarii / respectarii / realizarii cerintelor clientului;

• Analizeaza contractul, comanda si alte documente informative pentru identificarea si clasificarea cerintelor clientului.